Így írj utaspanaszt!

Nyomtatás

 

CSAK TÉNYEKET ÍRJ!

 

NE TEGYÉL  MEGJEGYZÉSEKET!

 

Ne írj ironikus,
pejoratív megjegyzéseket,
sem a szolgáltatóról, sem annak munkatársáról.

 

Tisztelt Dkv!!!!!!! Köszönöm a kedves kolegájuknak, hogy a munkahelyem előtti megálóban a 22 óra után érkező busz ajtaját jóformán az orrom előtt zárta be, és jelzésem ellenére sem nyitotta ki! Beteg édesanyámhoz siettem a gyógyszerével, többször is műtötték már az epéjével és nagyon várt engem. Remélem, hogy a sofőr legalább jól szórakozott! Ja, vagy sietett? Máskor ez a busz késett már 10 percet is...




 

NE MESÉLJ MÁSRÓL!

 

Az ügyed szempontjából általában lényegtelen, hogy kihez és miért utaztál.

 

A panaszod kivizsgálása során lényegtelen és ez nem is tartoznak másra a családi problémáid!

 

 

Tisztelt Dkv!!!!!!! Köszönöm a kedves kolegájuknak, hogy a munkahelyem előtti megálóban a 22 óra után érkező busz ajtaját jóformán az orrom előtt zárta be, és jelzésem ellenére sem nyitotta ki! Beteg édesanyámhoz siettem a gyógyszerével, többször is műtötték már az epéjével és nagyon várt engem. Remélem, hogy a sofőr legalább jól szórakozott! Ja, vagy sietett? Máskor ez a busz késett már 10 percet is...

 
FOGALMAZZ PONTOSAN!
 

 

MIKOR?
Mindig írj DÁTUMOT és pontos IDŐPONTOT is! Akár többet is:
Te mikor érkeztél?
A busz mikor érkezett?

 

A leveleddel jó esetben másnap, vagy harmadnap fognak foglalkozni.

Segítsd elő, hogy a kivizsgálásához minden szükséges információt megadsz!

 

 

Tisztelt Dkv!!!!!!! Köszönöm a kedves kolegájuknak, hogy a munkahelyem előtti megálóban a 22 óra után érkező busz ajtaját jóformán az orrom előtt zárta be, és jelzésem ellenére sem nyitotta ki! Beteg édesanyámhoz siettem a gyógyszerével, többször is műtötték már az epéjével és nagyon várt engem. Remélem, hogy a sofőr legalább jól szórakozott! Ja, vagy sietett? Máskor ez a busz késett már 10 percet is...

 



HOL?

Írd meg a
MEGÁLLÓ NEVÉT!

Ha nem tudod a megálló nevét, akkor írd körül, hogy hol található
(pl. utca, házszám,
épület stb.)

 

Tisztelt Dkv!!!!!!! Köszönöm a kedves kolegájuknak, hogy a munkahelyem előtti megálóban a 22 óra után érkező busz ajtaját jóformán az orrom előtt zárta be, és jelzésem ellenére sem nyitotta ki! Beteg édesanyámhoz siettem a gyógyszerével, többször is műtötték már az epéjével és nagyon várt engem. Remélem, hogy a sofőr legalább jól szórakozott! Ja, vagy sietett? Máskor ez a busz késett már 10 percet is...




HOL?

Írd meg melyik JÁRATON történt!

Ha lehet írd fel a rendszámot, vagy villamos és trolibusz esetén pályaszámot.

Említsd meg azt is, hogy melyik végállomás irányába utaztál.

 

Tisztelt Dkv!!!!!!! Köszönöm a kedves kolegájuknak, hogy a munkahelyem előtti megálóban a 22 óra után érkező busz ajtaját jóformán az orrom előtt zárta be, és jelzésem ellenére sem nyitotta ki! Beteg édesanyámhoz siettem a gyógyszerével, többször is műtötték már az epéjével és nagyon várt engem. Remélem, hogy a sofőr legalább jól szórakozott! Ja, vagy sietett? Máskor ez a busz késett már 10 percet is...

 



MI TÖRTÉNT?

 

Az eset leírásánál ügyelj arra, hogy pontosan azt írd le, ami történt.

 

Ne túlozz, ne írj valótlant!

 

Ne írj használj trágár szavakat.

 

Legyél tárgyilagos!

 

Tisztelt Dkv!!!!!!! Köszönöm a kedves kolegájuknak, hogy a munkahelyem előtti megálóban a 22 óra után érkező busz ajtaját jóformán az orrom előtt zárta be, és jelzésem ellenére sem nyitotta ki! Beteg édesanyámhoz siettem a gyógyszerével, többször is műtötték már az epéjével és nagyon várt engem. Remélem, hogy a sofőr legalább jól szórakozott! Ja, vagy sietett? Máskor ez a busz késett már 10 percet is...

 
 
FORMA ÉS HELYESÍRÁS

Ez nem chat!
Az írásjelek halmozása nem illik.

 

Ügyelj, hogy ne legyen benne helyesírási hiba!
Olvasd át többször!

 

Mindig írd alá a levelet! Ha lehet add meg az elérhetőséged.
(pl. telefonszám)!

 

 

Tisztelt Dkv!!!!!!! Köszönöm a kedves kolegájuknak, hogy a munkahelyem előtti megálóban a 22 óra után érkező busz ajtaját jóformán az orrom előtt zárta be, és jelzésem ellenére sem nyitotta ki! Beteg édesanyámhoz siettem a gyógyszerével, többször is műtötték már az epéjével és nagyon várt engem. Remélem, hogy a sofőr legalább jól szórakozott! Ja, vagy sietett? Máskor ez a busz késett már 10 percet is...

 
 
EZ A HELYES!

Tisztelt DKV Ügyfélszolgálat!

Tegnap (2022. február. 29-én, csütörtökön) 22:29-kor a Csokonai Színház megállóból szerettem volna utazni a Vámospércsi út irányába a 29-es autóbusszal. Pontosan 22:29-kor érkeztem a megállóba, amikor a 29-es busz (LMG-229) már a megállóban volt. Az autóbusz eleje felől érkeztem, azonban felszállni már nem tudtam: A megálló elejénél jártam, amikor a buszvezető bezárta az ajtót, annak ellenére, hogy biztosan látta, hogy a buszhoz futok. Ezt követően intett felém egyet széttárt karral.
Úgy gondolom, hogy ez elfogadhatatlan! Különösen késő este, amikor ritkán járnak a buszok! A buszvezető reagálása sem méltó önökhöz. Ilyenkor több figyelmet fordíthatnának a felszállni szándékozó utasokra. A láthatóan a buszhoz siető utast megvárni nem okoz behozhatatlan késést. Sajnos kénytelen voltam gyalogolni annak ellenére, hogy bérlettel rendelkezem.

Kérem, az esetet vizsgálják ki, hogy hasonló máskor ne fordulhasson elő!

Tisztelettel:
Esti Hajnalka (+36-29-292-29-29)
Debrecen, 2022. február 30.