Tehet Ön is azért, hogy jobb legyen a közlekedés! Ajánlja fel adója 1%-át a DERKE részére: 18996081-1-09
Omnibusz
Szeretnéd tudni, hogy merre közlekedett a 67-es busz 67-ben? Szeretnéd tudni, hogy merre közlekedett a 67-es busz 67-ben?
Igen érdekes virtuális időutazásban vehet részt az, aki rákattint a www.buszhalo.hu oldalra, hiszen a budapesti autóbuszközlekedés elmúlt száznégy évének összes vonalát megtekintheti a kezdetektől egészen napjainkig.
Igen érdekes virtuális időutazásban vehet részt az, aki rákattint a www.buszhalo.hu oldalra.A bürokráciacsökkentés miatt állnak fél éve az új pesti trolik? A bürokráciacsökkentés miatt állnak fél éve az új trolik
Immáron fél éve nem sikerült Budapest új negyedik generációs Skoda-Solaris Trollino trolibuszait forgalomba állítania a BKK-nak. Értesüléseink szerint prózai oka van annak, hogy a buszok még mindig a telephelyen védik a betont az esőtől és a napfénytől.
Immáron fél éve nem sikerült Budapest új negyedik generációs Skoda-Solaris Trollino trolibuszait forgalomba állítania.Wiesbaden nem aprózza el
A Mercedes az eddigi legnagyobb megrendelést kapta az elektromos eCitaro buszra, 56 darabosat. Nézzük milyen az, ahol nem stratégiákat, hanem buszt gyártanak.
Teljes a 7. Busexpo kiállítói gárdája
Sok mindent várunk a tavasz beköszöntével: jó idő, kimozdulás a természetbe, napsütés. Azonban a buszok és a személyszállítás szerelmeseinek ez egyet jelent a Busexpo kiállítással, amelyet hetedik alkalommal szervez meg a NiT Hungary május 8-án, a zsámbéki drivingcamp Hungary tanpályáján.
Busexpo 2019 és konferencia
Egy helyen és egy időben a 25. Országos Személyszállítási Szakmai Konferencia és a 7. BUSEXPO kiállítás
A legnagyobb üzemében leállította buszgyártását a BYD
A kínai óriásvállalat a guangzhoui gyárából kényszerszabadságra küldte az összes elektromos buszgyártással foglalkozó dolgozóját március 1. és május 31. között.
Aki korán kel, BUSEXPO helyre lel!
Megkezdődött a jelentkezés Kelet-Európa egyedülálló autóbuszgyártói és -szolgáltatói kiállítására, amely 2019. május 8-án hetedik alkalommal nyitja meg kapuit a szakma és az érdeklődök előtt.
Volt egyszer egy Rába motor Volt egyszer egy Rába motor
Volt több is, de nagy sorozatban csak egy készült. A Rába-MAN motornak jelentős része volt az Ikarus sikerében. Az Ikarusszal együtt már csak a magyar járműgyártás múltjának része. Miért volt szükség licensz motorra és mi vezetett a felemás utódláshoz?
Két év is kevés volt a BKV-nak, hogy forgalomba állítsa hibrid buszait
A BKV 2017 elején kétmilliárd forintért szerzett be negyven darab használt hibrid buszt az azóta már felszámolás alatt álló Lektorna Kft.-n keresztül, amely akkor főtevékenységét tekintve inkább nevezhető egy takarító, semmint egy gépjármű kereskedelmi cégnek. A negyven darab alternatív hajtású autóbusz közül azonban a mai napig csak 28 darab van állományban és a hétköznapi forgalomban is csak egyszerre maximum húsz darab vesz részt.
A trolibuszgyár A trolibuszgyár
TrolZa, azaz trolibuszgyár. A korábban Ziu néven ismert szovjet gyár nem jutott az Ikarus sorsára, Trolza néven ma is termel. A gyár történetéből kiragadunk pár érdekességet, és megnézzük mit csinálnak manapság.
Karlsruhe spéci buszai Karlsruhe spéci buszai
Karlsruhe útjain jár egy csaknem elfeledett magyar prototípus busz, amit további 9 társa a gyártó Magyar Járműtechnika Zrt. csődje miatt már nem tudott követni. Azt is megnézzük mi közlekedett az MJT busz előtt és mivel pótolták a hiányzó buszokat.