Budapest

Nyomtatás

Választások a Nemzeti Együttműködési Alapban

Választások a Nemzeti Együttműködési Alapban

A Nonprofit Információs és Oktató Központ (NIOK) Alapítvány február 4-én tájékoztatót és vitafórumot tartott a NEA (Nemzeti Együttműködési Alap) eddigi tevékenységéről és a közelgő választásokról. Akik a civil szektorban működnek, jól ismerik ezt a mozaik szót, mert az általa kiírt pályázatok fontos tényezői  a civil szervezetek forrásteremtésének.

Ökopolémia a közlekedésről: Sínen vagyunk vagy tévúton járunk

Ökopolémia a közlekedésről: Sínen vagyunk vagy tévúton járunk

Múlt hét pénteken, május 29-én kora este tartotta az Ökopolisz Alapítvány az Ökopolémia a közlekedésről című műhelybeszélgetését, melyen egyesületünk is részt vett. A vitaindító beszélgetés vendégei Andó Gergely (a Magyar Közlekedés főszerkesztője), Borza Viktor (a BME Közlekedés- és Járműmérnöki Kar munkatársa) és Pongrácz Gergely (a BKK igazgatótanácsának korábbi tagja) volt.

A Kelenföldi pályaudvar fejlesztései

Budapest-Kelenföld pályaudvar vágányainak és peronjainak mostani átépítési munkái a 4-es metróállomás építése kapcsán történik.

Budapesti álmok sok ezer milliárdért

Ambiciózus, de konkrét kötelezettségvállalás nélküli közlekedési fejlesztési tervet fogadott el a Fővárosi Közgyűlés.

Magyar városé a mobilitás-díj

Több mint 60 jelentkező város közül Budapest kapta meg az Európai Bizottság díját, amellyel azt a települést ismerték el, ahol a legtöbb eredményt tudják felmutatni a fenntartható városi közlekedés elérése érdekében.

Utasbarát változás Budapesten

A BKV a XXII. Barackos út és Bartók Béla út térségében lakók kedvező közösségi közlekedési kiszolgálása érdekében 2008. augusztus 21-én elindította a 213-as autóbuszjáratot.

Nosztalgiajárat Budapestről Gyimesbükkig

Különvonat - Fotó: Hegedűs BalázsKülönvonat indult Budapestről pénteken a csíksomlyói búcsúra, ahol az utasaik csatlakoztak a magyarországi zarándokok, újságírók csoportjához. A szerelvény elején Magyarország címerével a 017-es Nohab ékeskedett, amely nyolc kocsit vontatott, mintegy 800 kilométeren át a végállomásig és vissza. A nosztalgiajárat másik különlegessége, hogy, nemcsak a mozdony maradhatott a szerelvény élén, hanem azt magyar mozdonyvezetők vezethették a román vasút vonalain is.

Tartalom átvétel